معرفی معاون
نام و نام خانوادگی : ناصر سارانی پست سازمانی : معاون مدیر تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت گرایش تحول
شرح وظایف عبارتاند از: ۱- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند انتصابات و تغییر عناوین کارکنان بر اساس آییننامهها و ضوابط ابلاغی. ۲- نظارت بر صحت احکام استخدامی کارکنان. ۳- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند ارتقاء طبقه کارکنان. ۴- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند ارتقاء رتبه کارکنان. ۵- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند احتساب مدرک تحصیلی کلیه کارکنان. ۶- بررسی، تحلیل و نظارت بر فرایند احتساب سوابق دولتی و تجربی کارکنان. ۷- مکاتبه با مدیریت حراست در خصوص کارکنان متقاضی پستهای مدیریتی و سرپرستی. ۸- پیگیری و برگزاری جلسات کمیته اجرایی مهندسی مشاغل. ۹- بررسی درخواستهای ادامه تحصیل کارکنان بر اساس ضوابط مرتبط و شرایط احراز و اعلام نتیجه در سامانه مهندسی مشاغل. ۱۰- بررسی و تائید درخواستهای ارتقاء به رتبه خبره و عالی در سامانه مهندسی مشاغل. ۱۱- نظارت بر بهکارگیری منابع انسانی شاغل در واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه در قالب کمیتههای انتصاب و نقل و انتقالات. ۱۲-نظارت بر کمیتههای فرعی طرح طبقهبندی مشاغل واحدهای تابعه دانشگاه. ۱۳-پاسخ به مکاتبات مربوط به شکایات کارکنان به دیوان عدالت اداری. ۱۴-بازدید از واحدهای تابعه دانشگاه و نظارت بر صحت امور مهندسی مشاغل. ۱۵-شرکت در همایشها، جلسات و کارگروههای کشوری و منطقهای مهندسی مشاغل در خصوص تدوین شرایط احراز، شرح وظایف، ضوابط انتصاب مدیران و ... ۱۶-بهروز نمودن بانک اطلاعاتی مرتبط با حوزه مهندسی مشاغل. ۱۷-هماهنگی و برگزاری جلسات در حوزه مهندسی مشاغل قطب ۵ کشوری (بهعنوان سرگروه قطب) ۱۸-انجام مطالعات و تحلیلهای علمی مستمر در خصوص طراحی شغل، تجزیهوتحلیل شغل و شرایط احراز شغل. ۱۹- انجام دورهای و منظم تحلیل مشاغل برای تعیین نیازهای دانشی، نگرشی و مهارتی کارکنان و مدیران. ۲۰-مشارکت در نیازسنجی آموزشی و تدوین محتوا و راهنماهای آموزشی در حوزه مهندسی مشاغل بر اساس ضوابط ابلاغی و پیشنهاد برگزاری دورههای آموزشی ۲۱-مشارکت در تدوین و پایش برنامه عملیاتی اختصاصی و مشترک مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه. ۲۲-مشارکت در فرایند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی توسط سازمانهای نظارتی. ۲۳- مدیریت اسناد و صورتجلسات کمیتههای اجرایی طرح طبقهبندی مشاغل و سایر جلسات مرتبط. ۲۴-پاسخ به مکاتبات واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص مهندسی مشاغل. ۲۵- تهیه گزارشهای عملکرد بهصورت دورهای و ارسال به مسئولین و مراجع مربوط.
|